Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
March 22, 2006
Image Size
124 KB
Resolution
368×616
Thumb

Stats

Views
8,660 (2 today)
Favourites
187 (who?)
Comments
52
Downloads
661
×
blue mary speed paint by pyawakit blue mary speed paint by pyawakit
ugh a warm up painting for pratice on digtal painting. i'm trying to learn how to digital paint for this commission piece i'm working on, but heh i'm not to good at it yet so i'm just going to cel shade it.

but hey i'm done with some of my work load so i should be able to finish tons of pieces this week! yay!!

blue mary (c) SNK playmore art (c) ashleigh "py" firth
Add a Comment:
 
:iconzzzzxx:
zzzzxx Featured By Owner Jun 1, 2012  Hobbyist Writer
*unzipped jeans*

Go on
Reply
:icongekkodimoria:
gekkodimoria Featured By Owner Jan 13, 2012
nice
Reply
:iconbustahwolf23:
BustahWolf23 Featured By Owner Dec 24, 2009
great work,Berry is awesome.XD
Reply
:icondearfallingangel:
DearFallingAngel Featured By Owner Sep 5, 2008
she's so cute
ı love this couple(terry&mary)
Reply
:iconfil:
fil Featured By Owner Dec 27, 2007
AAAA! This is my favorite quote from KOF EVAR!

phonetically its like, aooyooowooeeadyy? the best!
Reply
:iconookami02:
ookami02 Featured By Owner Jul 12, 2007
AHuhauha!! Funny!
^^
Just love Blue Mary and Terry Bogard!!
Reply
:icongarabatoz:
Garabatoz Featured By Owner Mar 9, 2007
Yeah I'm ready, the belt is very big XD
Reply
:iconstitchfacedangel:
StitchFacedAngel Featured By Owner Feb 13, 2007
Hawt! Keep it up, this is very kick ass!
Reply
:iconc-abdulio:
C-Abdulio Featured By Owner Jan 29, 2007
So THAT'S where he got the bomber jacket..now I know why that jacket looked so familiar: it belonged to Mary then she gave it to Terry, it all makes sense! Doesn't explain why he had to lose tha hat though :(

But this is a very animated and colorufl picture, well done.
Reply
:iconcyborgmermaid:
cyborgmermaid Featured By Owner Dec 9, 2006
Looks cool, keep up the great work!
Reply
:iconel-hino:
eL-HiNO Featured By Owner Jul 19, 2006  Professional General Artist
WOAH! BLUE MARY!
I'll submit one just as I finish ur gallery!
Cool work!
Reply
:iconrsj:
rsj Featured By Owner Jun 24, 2006
Bussa woooooooooolf~!!! XD
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Mar 29, 2006
killer speed-paint

Mary's always been cool
Reply
:iconpunchyninja:
punchyninja Featured By Owner Mar 24, 2006  Hobbyist Digital Artist
nice! hehe, I saw that terry is now wearing her pants in the latest game. not sure whats going on there=) love the drawing by the way!
Reply
:iconcrithon:
Crithon Featured By Owner Mar 24, 2006
:excited:
I'm a big SNK fanboy, so yeah, I have to fave this because of that
but the other have of me says, this is a brilliant, beautiful and AMAZING of art.......
so I don't know which side of me to just start gushing about.
I love the how you got the expression and I love the aura in your colors,
I love the oversize blet ^^ soooooo blue mary and I love the composition of the piece
ACK! Sooo much, can't decide which half of me loves it more
:heart: exploding!!!!
Reply
:iconchriskillus:
ChrisKillus Featured By Owner Mar 23, 2006
dope!
Reply
:iconkandoken:
Kandoken Featured By Owner Mar 22, 2006  Professional General Artist
Holy damn, that's a huge belt she's got. I love her one victory pose where she's hoppin side to side.
Reply
:iconxirmatul:
Xirmatul Featured By Owner Mar 22, 2006  Professional Digital Artist
Really love the coloring! Great looking!!
Reply
:iconpolar-claw:
POLAR-CLAW Featured By Owner Mar 22, 2006
<@_@>
Reply
:iconpootpoot:
PootPoot Featured By Owner Mar 22, 2006  Hobbyist General Artist
:lol: I want a giant belt like that
Reply
:iconkelberox:
KelberoX Featured By Owner Mar 22, 2006
wowowowow

I love play KOF ..
is a very nice game :3
Reply
:iconanu-chan:
anu-chan Featured By Owner Mar 22, 2006
Nice colors and damn... that is a huge belt :O
Reply
:iconjjnaas:
jjnaas Featured By Owner Mar 22, 2006  Professional Digital Artist
She's very cute! ^__^ A cool pose and such pleasant, warm colours.. :+fav:
Reply
:iconsailorcatwashu:
SailorCatWashu Featured By Owner Mar 22, 2006
oO was her belt actualy that big. or is that just the perspective?
Reply
:iconpyawakit:
pyawakit Featured By Owner Mar 22, 2006  Professional Digital Artist
omg it was huge, some of t he SNK artist draw it almost like a hula-hoop haha
Reply
:iconsailorcatwashu:
SailorCatWashu Featured By Owner Mar 22, 2006
whoa, lol i guess i never saw it since i had ollllddd snk art books. lol its godzilla sized ! XD
Reply
:iconryuuseipro:
ryuuseipro Featured By Owner Mar 22, 2006   Filmographer
Great work, as usual! Cute, too!
Reply
:iconbeardswin:
beardswin Featured By Owner Mar 22, 2006
holy belts batman
Reply
:iconmuura:
muura Featured By Owner Mar 22, 2006  Professional General Artist
Your speedpainting is actually very nice. :heart:
Reply
:iconmatthewrhumphreys:
MatthewRHumphreys Featured By Owner Mar 22, 2006  Professional Filmographer
No matter how cute and adorable she is, Mary could probably take Terry.
Reply
:iconthe-kid36:
the-kid36 Featured By Owner Mar 22, 2006  Hobbyist
ha ha this is really cute ^^. blue mary rocks!!
Reply
:iconatomsks:
aTomsks Featured By Owner Mar 22, 2006
cool, hehe, where is terry!! : D jejeje
Reply
:iconcrimsonwalker:
CrimsonWalker Featured By Owner Mar 22, 2006  Professional Traditional Artist
hey nice werk
keep at it you'll only get better
smack up nuggas with the belt of life.....
Reply
:iconzackri:
ZackRI Featured By Owner Mar 22, 2006  Professional Digital Artist
Hey! Come'on Come'on
Reply
:iconl2mc:
L2Mc Featured By Owner Mar 22, 2006
lol wow, that is pretty good for warm up painting lol. Cool work. good choice of KoF character
Reply
:iconharajuku-boy:
harajuku-boy Featured By Owner Mar 22, 2006
haha

awwww

i've missed seeing your work terribly!
:heart:
Reply
:iconsignificant-pie:
Significant-Pie Featured By Owner Mar 22, 2006
The color is very smooth. I sitll don't have an eye for recognizing colors beneath colors, if you know what I mean. any tips?
Reply
:iconroguelioness:
roguelioness Featured By Owner Mar 22, 2006  Hobbyist General Artist
WAIIIII yay.. i looove blue mary! i have a similar belt to hers i got from topshop one time... its HUUGE.. and on the last buckle notch definately falls off...how does she keep it on whilst fighting?????
Reply
:iconsephiroth2k5:
sephiroth2k5 Featured By Owner Mar 22, 2006
kkool nice
Reply
:iconherdygerdy69:
herdygerdy69 Featured By Owner Mar 22, 2006   Digital Artist
thats cool . She looks so much like my friend siobhan ;p Coat n all :D
Reply
:iconthemrock:
Themrock Featured By Owner Mar 22, 2006  Professional Traditional Artist
cuuuute face!
From where is that character from?
Reply
:iconorochiphoenix:
orochiphoenix Featured By Owner Mar 22, 2006
Teh Mary!

The Mary is the ultimate awesome, especially since in KoF XI she's teamed with the super yummylicious and ass-kicking Vanessa. Stick those two in with the king of kings, Terry, and there shall be much butt-whuppin' to be had.

Your mastery of emotive faces once again shows through - Mary's got a bit of an amused, yet condescending face on. And I LOVE her huge belt!

Am I correct in assuming she's wearing Terry's bomber as opposed to the one she's usually sporting?
Reply
:iconpyawakit:
pyawakit Featured By Owner Mar 22, 2006  Professional Digital Artist
yep! terry and marry are probally my fav video game couple <3
Reply
:iconorochiphoenix:
orochiphoenix Featured By Owner Mar 22, 2006
Damn skippy. The KoF games are full of cute couples, but the bestest of 'em all is Terry 'n' Mary.
Reply
:iconmikolajj:
Mikolajj Featured By Owner Mar 22, 2006
yeah this is cool :)
Reply
:iconmakotomizuhara:
MakotoMizuhara Featured By Owner Mar 22, 2006
YEah.............................is it done yet hehehehe..........
Reply
:iconpyawakit:
pyawakit Featured By Owner Mar 22, 2006  Professional Digital Artist
its getting there! but the cool painting i was trying to do with the hot spring looked really lame some i think i'm going to go old school cel shading now
Reply
:iconmakotomizuhara:
MakotoMizuhara Featured By Owner Mar 22, 2006
i'm cool with it............. nothing like a old school cel shade feel t it.

when i mean cel, i mean as in the old way of doing it......... those style give you the feel they put so much effort into them color..........and alot of botched cel page too.
Reply
:iconmakotomizuhara:
MakotoMizuhara Featured By Owner Mar 22, 2006
i always like her more then Mia fron KOF..........don't know why...
Reply
:iconpyawakit:
pyawakit Featured By Owner Mar 22, 2006  Professional Digital Artist
i love just about all of the KOF girls. mary just doesnt seem to get enough love really. nor does athena and whip, what a bummer right! oh yeah that commission i was tlaking about was yours. haha
Reply
Add a Comment: